ניצב יורם סופר מונה לפרויקטור המאבק בפשיעה הערבית

בנצי לייזרוביץ No Comments on ניצב יורם סופר מונה לפרויקטור המאבק בפשיעה הערבית

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר קיים הבוקר מסיבת עיתונאים, בו הצהיר על מינוי ניצב יורם סופר לתפקיד הממונה על המאבק בפשיעה במגזר הערבי. השר הציג את התוכנית למאבק בפשיעה במגזר ואמר: "אני נחוש לקבל את הסמכויות לעצור במעצר מנהלי את משפחות הפשע במגזר"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר הבוקר בהצהרה לתקשורת: "מרגע כניסתי לתפקיד השר – המאבק העיקש בפשיעה, בפרוטקשן ובהחזרת המשילות לא יורד לרגע מסדר היום שלי. בשבועות האחרונים נכנס הכסף למשטרה, תקציב עתק שעבדתי עליו כ"כ קשה. יש תקנים חדשים. המשטרה החלה כעת במבצע גיוס שוטרים, חוץ מ- 3,225 תקנים שהוספתי יש עוד 1,700 תקנים שלא מאוישים, סה"כ גיוס 5,000 שוטרים חדשים למשטרת ישראל".

"לאט לאט רואים בשטח את העבודה הקשה של המשטרה והעלייה המשמעותית בכל מיני פרמטרים ביחס לשנה שעברה, בכל השנה שעברה סוכלו 67 מעשי רצח, השנה אנחנו רק בחודש השמיני וכבר סוכלו 54 מעשי רצח. כמו"כ עליות משמעותיות גם בתפיסות האמל"ח. כספי החילוט ותפיסת עברייני הפרוטקשן. כל הנתונים האלו מתרחשות בעקבות החוקים שהעברנו, שנותנים למשטרה כלים אפקטיביים להתמודד. אני עדיין רחוק מלהיות מרוצה – אבל בהחלט אנחנו בכיוון הנכון".

בן גביר המשיך ואמר כי "אני גאה להציג בפניכם היום את ניצב יורם סופר ל'ממונה על המאבק בפשיעה במגזר הערבי'. ניצב סופר הכין תוכנית מפורטת אותה הוא הציג לי כעת. אני כמובן אדאג ליישם את ההחלטות, אני סמוך ובטוח שהנסיון העשיר של ניצב יורם סופר שהוכיח את עצמו לא פעם במאבקים נגד פושעים ועבריינים יוכיח את עצמו כעת בשטח, ביטחון שאזרחי ישראל כ"כ זקוקים לו בימים אלו. ניצב יורם סופר הוא האיש הנכון, בזמן הנכון ובמקום הנכון. אני מאחל לו הרבה הצלחה".

"זה לא סוד שביקשתי שיתנו לי את האפשרות לאשר לעצור את אותן משפחות פשע במעצרים מנהליים. רק בשביל לסבר את האוזן – לפני חודשיים המשטרה הגישה ליועמ"שית רשימה של 6 עבריינים מחוללי פשיעה. היום אנחנו כבר יודעים ש- 4 מתוכם חשודים בכמה מעשי רצח. נכון שהתנגדתי בעבר למעצרים מנהליים, אבל כשאני רואה את הנתונים שהמשטרה מציגה לי מדי שבוע, על משפחות פשע במגזר הערבי שמנצלים את העובדה שהשמיכה של המשטרה קצרה, והסכנה האורבת מזליגה של הפשע המאורגן למעשי טרור כפי שכבר קרה בשומר החומות מחייב התייחסות שונה. עם כאלו נתונים אני חושב שהזכות של אנשים לחיות – גוברת. ולכן אני דורש שיאפשרו לעצור את אותן משפחות פשע במעצרים מנהליים".



0 תגובות